OM mindre än 24 timmar så

sitter jag på planet till malta!:D
ååh va ja längtar nu asså ska bli så skönt! de ändå dåliga e att ja kommer sakna mina vänner som åker till England precis när jag kommer hem så får inte träffa dom på två veckor :(
iaf har npg packat det mesta nu tror jag:S man glömmer alltid nått men men;)
iaf så har vi enavallen i morgon på förmiddan som ja ska va med på innan vi åker de e faktiskt kul:P
e hos mamma nu ska gå ner till pappa om en timmer eller så, eller nej kom på att glee börjar om 45 min så blir väll när de e slut;) men vi kanske hörs senare annars hörs vi säkert några gånger från malta, kommer hem på tisdag natt så efter det kan ni vänta er en massa bilder!(Y)


gammal bild ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0