jennyinthehouse!

hejhej! ;)
nu tänker jag gästblogga här medans sanna är på läger så det uppdateras på sannas blogg ;) (hon bloggar ju aldrig ;o )  eftersom jag inte har en blogg så är det kul att skriva lite här. aja jag har fått lite info från sanna och moa och dem har kommit fram och har super kul ;) lr de sa dem inte men hoppas de!
Tänkte bara säga att sanna sand är en underbar person som jag verkligen litar på och är glad att hon är min vän! love her! ;) scchhh min och eran hemlis ;) hehehhe!
men nu ska jag nog ta och sova så sanna bloggar väl imorn om hon har tid annars kanske jag dyker upp här igen ;)
vi hörs! ppusssss
denna snygging får stå för bilden!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0