hurärläget?

tjabba jenny här!
hur är det läget? ;) själv så är de super fast de regnar :( men det är sjukt mysigt när de regnar jöö :D
aja Sanna bad mig att blogga så snäll som jag är så gör jag det ;)
Som ni vet är ju sanna i malta och hon kan inte blogga därifrån så det är därför jag gör det :) Hon kommer hem på tisdag kväll tror jag det var, saknar dem redan sjukt mkt :(<3
Sanna och lovisa har de fintfint nere i malta (y) lovisa har blivit lite solbränd but shit happens you know ;)
men på tisdag kommer dem hem :D LÄNGTAR!!!

Just nu så är jag med alexandra heheh tänkte bara säga det :)
ni får ha en super mysig söndag! byebye bitches;)

Älskar er!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0