HEMMMMMMAAAAA:D

heeeeeeemmmmmaaa nu:D ganska skönt att få ligga i sin egen säng o sova(a) fast annars har ja inget i mot att stanna några veckor till ;) iaf Tack jenny för att du bloggade lite åt mig , puss på diig!:*
kl e 8 ska dra t skolan snart , kom hem vi 2 i natt så e lite trött bara....;)
men efter skolan ska ja hem t malin hon ska lära mig danserna eftersom ja missade dansen i lördags:)
allla min söta vänner åkte ju till england i morse så kommer sakna dom as mycekt!!!:(
kommer bli tomt utan dom:/ hoppas ja överlever bara....:S
men nu måste ja käka lite sen dra vi hörs i eftermiddag:*
haha älskar första bilden! xD
bye bye min söta vänner:*
p.s kommer bilder från malta när ja orkar starta min dator o lägga in dom;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0