Moa om designen ;)

Först innan jag börjar skriva  någon skit vill jag berömma Sanna för de otroligt fina bilderna som har kommit upp på bloggen den senaste tiden :)♥

Sen vill jag meddela alla Sannas läsare en sak :D

Det är påväg en ny design :D :D :D
Jag (Moa) ska fixa den ;)

Niiiiiiice eller hur? :O
Färgen som är på sidan är en liten ledtråd på hur det kommer se ut :D

Jag kommer kika in på bloggen och blogga lite om hur det går senare i helgen :D

Hoppas ni kommer gilla designen :)

Puss och Kram Moa ♥

Kommentarer
Postat av: viccky

Fin blogg! :)

Besök gärna min blogg! Bloggar om min vardag, mode, kändisar m.m. Vann nyss en tävling på kissies som jag har bloggat lite om! :D Ha det bra!

www.viccky.blogg.se

:)

2011-03-04 @ 09:49:18
URL: http://viccky.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0