Moa gästbloggar

Hej alla sannas söta läsare :D
Mooooooa här ;D
Sanna är lite lat och orkar tyvärr inte bloggar just nu
Men ni kan ju vara glada över att jag orkar ;)
Vet inte riktigt vad jag jag ska berätta...
MEN :D jag kommer på något ;)

I morgon börjar skolan igen
Och sanna längtar så enooooooooooormt mycket efter de ;D
Eller kanske inte... :/

Sanna var lite desperat idag och jag tyckte de var lite kul så jag tänkte berätta de :D

Sanna hade sagt till mig och Isa att köpa ett par byxor till henne när vi var i Västerås
Jag och Isa sitter på ett cafe/resturang

Jag: Undra vad sanna skulle säga om hennes byxor inte fanns x)
Isa: haha aa :D *Isa ringer*
Sanna (i telefonen): Hallå?
Isa: Din byxor var slut
Sanna: VAAH!?
Isa: ah
Sanna: Men fanns dom i någon annan storlek
Isa: I XL
Sanna: Men ta det då!
Isa: Men du kan ju inte ha XL?
Haha :D
Moa gillart ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0