Moa gästbloggar (igen)

Godnatt bloggen ♥
Haha de känns som det är natt för sanna ligger i min säg och flummsover x)
Jag får inte ens ha lampan tänd x)

Moa: Hur trött är du på en skala 1-10? 99.9999999?
Sanna: 101
Sanna: 95 är mitt nya favorittal
Eller vänta vilket år är man född om man fyller 18 nästa år?
Moa: 91 eller 92 kanske?
Eller nästa år? ingen aning x)
Sanna: Eller 93 är mitt favorittal för då är Justin Bieber född
95 är också ganska bra men 96 är inget att ha
96:or är fjompar som hoppar runt i läderstövlar... eller vänta uggs... nej inte uggs för de gillar inte Justin Bieber

Ah ni märker ju hur trött hon är nu x)
Fast hon är fett söt när hon är så här trött :O
Fast hon är alltid sööt...

Sanna: Snövid och dom sju dvärgarna
Moa: Snövit och dom sju svärgarna?
Sanna: Ja vad heter de då? Törnrosa och dom sju dvärgarna? Nej jag tänkte väl de!
Sanna är trött...
Sanna: Snövit och dom sju dvärgarna
Moa: Snövit och dom sju dvärgarna?
Sanna: Ja vad heter de då? Törnrosa och dom sju dvärgarna? Nej jag tänkte väl de!

Ha det så bra bloggen
Puss och kram Moa :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0