Moa gästbloggar (som vanligt)

Visste ni att Sanna Sand är världens lataste person?
Joo... jag lovar... de är hon ;)
Hon orkar inte ens blogga...
Hon säger bara "Kan inte du göra de? Och hälsa från mig :D"
Jaa... Sanna är ju som hon är ♥ Och de är därför vi älskar henne ♥
Vet ni vad som hände idag? :D
Jo vi fick looooooooooov ;D
De kan ju inte bli bättre!
Eller jo lite..
Kommer nämligen inte kunna träffa systrarna Sand :(
Inte på en hel vecka lixom :o
Tur att man smsar gratis lixom... 

Vad ska jag mer skriva tycker ni?
Vad brukar Sanna blogga om?
Justin Bieber... ehh jjaa... Vi skippar de ;)

Ha en bra kväll... ojj såg att de mer är natt ;)
Men ahja :D
Besök gärna mig HÄR också ;)
Puss och Kramar från lilla mig ;)

Kommentarer
Postat av: Bella

Bra moa dissa justina bäver ;D men vrf kan du inte träffa sysstrarna sand :O du kan ju allti skriva svaret på min blogg (a)

2011-02-19 @ 08:33:59
URL: http://thenifiken.blogg.se/
Postat av: Bella

Btw du hälsade aldrig från Sanna ;O

2011-02-19 @ 08:34:44
URL: http://thenifiken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0