LOVISA SAND♥

Dag 1 - Bild på något som har hänt under dagen

Dag 2 - Bild på mig själv
Dag 3 - Bild på min idol
Dag 4 - Bild från sommaren
Dag 5 - Bild på något som får mig att le
Dag 6 - Bild på en familjemedlem
Dag 7 Bild på någon jag verkligen älskar
Dag 8 - Bild på något jag inte klara mig utan
Dag 9 - Bild på någon/något jag saknar
Dag 10 - Bild på något jag har gjort
Dag 11 - Bild på mig
Dag 12 - Bild på något jag tänker på just nu
Dag 13 - Bild som jag har fotat
Dag 14 - Bild på en vän
Dag 15 - Bild på en fritids aktivitet
Dag 16 - Bild på något jag älskar att göra
Dag 17 - Bild på en familjemedlem
Dag 18 - Bild på en vän
Dag 19 - Bild på något jag inte klarar mig utan
Dag 20 - Bild på något jag tänker på just nu

min syster.
jag älskar dej verkligen!
även om vi bråkar ofta,  så vet jag att du finns där hela tiden och kommer alltid göra
jag älskar dej♥

Kommentarer
Postat av: Moa

AWWWW :') Ni är finast trillingar <3 fler såna här inlägg :D ♥♥♥

2011-02-10 @ 16:41:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0