Dag 2: Nio saker om mig själv

  • Dag ett: Tio saker du vill göra innan du dör
    Dag två: Nio saker om dig själv 
    Dag tre: Åtta sätt att vinna ditt hjärta 
    Dag fyra: Sju saker du ofta tänker på 
    Dag fem: Sex kändisar du tycker är ursnygga 
    Dag sex: Fem saker du aldrig skulle vilja göra 
    Dag sju: Fyra saker du har köpt den senaste månaden 
    Dag åtta: Tre sätt att få dig att le 
    Dag nio: Två favoritlåtar 
    Dag tio: En bekännelse


  • Jag älskar justin bieber (a) :D
  • Jag är käär(a):D
  • Jag är bara nöjd med mina ögon på hela min kropp...
  • Jag har väldigt svårt att släppa saker ibland
  • Jag hatar att tappa kontakten med folk!
  • Jag fyller 15 i år:D
  • Jag älskar att sjunga o dansa♥
  • Jag är ganska osäker när ja ska göra saker som ja inte gjort förut eller så, vilket ja hatar!
  • Jag kan aldrig bestämma mig om det gäller att välja mellan flera saker:S

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0