OMB! 1 April!

!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
De bästa på typ 1000000000000000000000000000000 år hände i dag!
Biljetterna till Justin Bieber konsert i danmark har släppts;D
Han kmr tyvär inte till sverige:( så man måste åka till danmark för att se honom!
men de gör inget!
det enda problemet jag har är att jag inte har råd:(
men jag önskar mej det i julklapp ( de enda jag önskar mej i julklapp!)
hoppas HOPPPAS hoppas HOPPAS att jag får det!






" Dan Kanter, we roat this song for you, we hope you like it , we really do!"





´"Baby.baby.baby ooohh"


"Kiss, kiss and tell, kiss, kiss and tell, tell my how you gonna kiss me"




"My friends say i'm a fool to think that your the one for me"
 

"That should be , holding your hand, that should be me making you laught"


"For you i be running i 1000 miles"




"with me your a winner girl"




"I saw so many pretty faces, before i saw you"


I'll wait on you 4-ever, any day, hand and foot"





!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
gooood night!:D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0